Emuca, że pozostajemy aktywni w celu zagwarantowania i wypełnienia zobowiązań podjętych wobec naszych klientów i współpracowników.

Emuca informuje, że pozostajemy aktywni w celu zagwarantowania i wypełnienia zobowiązań podjętych wobec naszych klientów i współpracowników.

Ponadto nadal poszerzamy środki zapobiegawcze, aby zagwarantować zdrowie naszych pracowników, klientów i dostawców, a także kontynuujemy współpracę ze szpitalami, przekazując środki medyczne.

Aby uzyskać więcej informacji, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta telefonicznie T. (+39) 049 8702800 lub napisać na adres e-mail emuca@emuca.com, a my skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.

Przypominamy, że masz do dyspozycji wszystkie nasze kanały cyfrowe: B2B, kanał YouTube, aplikację, LinkedIn i stronę internetową.

Ponieważ chcemy dalej z Państwem współpracować, staramy się choć trochę ułatwić trudne chwile, w których obecnie się znajdujemy.

#zostanwdomu    #wszystkobedziedobrze
Imprimir
(Visited 31 times, 1 visits today)